בלוג וטיפים בשיווק

שמלות בת מצווה

הרגע הגדול מגיע הבת חוגגת בת מצווה ויש להתחיל בהכנות. לבחור את סוג האירוע, המקום וכמובן שמלת בת מצווה לכלת הערב. לבחירת שמלות לבת מצווה יש השפעה מכרעת על התחושה של החוגגת ביום המיוחד שלה ולכן אספנו את  העצות הבאות שיסייעו בתהליך.

עם כל ההתרגשות הכנו כמה טיפים איך את יכולה לבחור את שמלת בת המצווה המושלמת.

תבחרי את מה שאת אוהבת

זו לא רק אמרה או שורה משיר, אכן חשוב שהנערה החוגגת תתחבר לשמלה של האירוע שלה. בין אם מדובר בשמלה עם טוטו או שמלה ארוכה, אוברול או שמלת בת מצווה שני חלקים. בסופו של דבר, מדובר בערב המיוחד שלה וחשוב שהיא תרגיש בו הכי נוח.  ניתן למצוא דגמים רבים של שמלות בת מצווה שכל אחת תוכל להתחבר לסגנון שלה, שמלות מיני או שמלות ארוכות, אוברול או שמלת בת מצווה שני חלקים. ההמלצה לבוא מגובשת מה הסגנון שעדיף עליך, כך תוכלי למדוד דגמים שאת אוהבת ולא למדוד דגמים שאת לא מתחברת עליהם שיכול לייאש בחיפוש.

בחירת שמלות בת מצווה איפה האירוע?

אחת השאלות הראשונות שחשוב לשאול בעת בחירת שמלת  בת מצווה, איפה האירוע? האם את חוגגת את האירוע באולם סגור או תחת כיפת השמים? האם הוא בשעות היום או בערב?

כדאי לשים לב לכך שלאירוע שמתקיים באולם סגור או בשעות הערב, יתאימו שמלת בת מצווה במראה חגיגי יותר, ואירוע שמתקיים בבוקר ניתן לבחור שמלה יותר נינוחה או בעלת מראה קליל יותר, דוגמת שמלת בת מצווה שני חלקים בעל מראה פחות מחייב. רוב השמלות כיום הן  שמלות בגווני לבן או בגווני שמנת. לנועזות ניתן לבחור גם בשמלות בצבעי כסף או שחור. הבחירות תלויות, כמובן, גם באופי ובטעם האישי של כל אחת מבנות המצווה.

נושא נוסף הוא מידת הנוחות. שמלות בת מצווה כדאי שהיו נוחות, מעבר לכך שבת המצווה תרגיש הכי מיוחדת ביום שלה חושב שהיא תרגיש נוח עם השמלה שהיא בחרה, כתפייה שכל שניה נופלת או סטרפלס שלא נוח וכל שניה יש תחושה שהוא נופל, יפגמו בתחושה של בת המצווה. ההמלצה שלנו לבחור בגד שנוח לך בו. ומרכיב חשוב בנוחות הוא שמלה שיושבת בדיוק על הנערה לא גדול ולא לוחץ. לכן חשוב לקנות את השמלה כשבועיים לפני האירוע, קחו שילדים בגיל הזה גדלים ויתכן שעוד חודשיים השמלה לא תעלה עליה או תראה לחוצה על הגוף. תוכלו לקנות שמלת בת מצווה שבועיים לפני האירוע.

Scroll to Top